Praca w sekretariacie nie należy z pewnością do łatwych. Sekretariat i osoby w nim zatrudnione to wizytówka firmy. Profesjonalna sekretarka – asystentka nie tylko reprezentuje firmę i niejako odpowiada za jej wizerunek, ale odpowiada za kontakty przedsiębiorstwa czy urzędu z podmiotami z zewnątrz. Sekretariat to centrum informacyjne firmy, węzeł gromadzenia i przepływu informacji i danych. Od właściwej pracy sekretariatu zależy szybkość przepływu informacji, sprawność organizacji konferencji, szkoleń czy spotkań biznesowych itp.
Profesjonalna sekretarka powinna posiadać określone cechy, w tym umiejętność nawiązania kontaktów interpersonalnych, prowadzenia negocjacji, właściwej organizacji czasu, planowania zadań. Wymaga się od niej pracy pod presją czasu i nierzadko w warunkach silnego stresu.
Nasze nowe szkolenie online Profesjonalna Sekretarka – Asystentka pozwoli Ci poznać tajniki pracy w sekretariacie. Dowiesz się z niego, na czym polega praca sekretariatu i dlaczego jest on tak ważny w firmie czy urzędzie, jakie cechy powinna mieć profesjonalna sekretarka – asystentka, co należy do jej obowiązków itp. Zapraszamy już teraz do zapoznania się z programem kursu i udziału w nim wszystkie osoby, zainteresowane pracą w sekretariacie. Dzięki udziałowi w kursie zdobędziesz nie tylko wiedzę praktyczną, ale również wartościowy certyfikat i zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej (zaświadczenie na druku MEN).
0Komentarzy o "Sekretarka - asystentka - praktyczny kurs przez internet"