Szkolenie – rekrutacja i selekcja pracowników

Rekrutacja i selekcja pracowników to nie jest pojęcie tożsame. Rekrutacja służy pozyskaniu pewnej grupy kandydatów do zatrudnienia, podczas gdy selekcja pozwala na wybór tego najodpowiedniejszego. Zarówno rekrutacja kandydatów do zatrudnienia, jak i ich selekcja, nie są procesem prostym. Sama rekrutacja może przybierać różne formy, może składać się z wielu etapów, począwszy od analizy CV i aplikacji kandydatów, a skończywszy na metodach wielowymiarowych, jak Assessment Center.

Prawidłowo przeprowadzona rekrutacja i selekcja pracowników ma ogromne znaczenie dla organizacji, która przeprowadza proces. Pozyskanie kandydata, szczególnie z doświadczeniem, specjalisty na rynku, nie jest procesem prostym, niemniej można się go nauczyć. Jeśli interesuje Cię ta tematyka, weź udział w naszym szkoleniu:

Rekrutacja i selekcja – szkolenie przez internet z zaświadczeniem MEN

Udział w szkoleniu jest bardzo prosty, samo szkolenie dostarczy Ci odpowiedniej wiedzy i doświadczenia nawet, jeśli nie miałeś nigdy wcześniej nigdy kontaktu z procesami rekrutacji i selekcji. Szkolenie umożliwi Ci zdobycie wiedzy z zakresu metod i technik rekrutacji i selekcji, zasad organizacji i prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, analizy dokumentów, nadesłanych przez kandydatów do pracy. Ze szkolenia dowiesz się również, jakie są typowe błędy w procesach rekrutacji i jak się ich wystrzegać.

0 responses on "Szkolenie - rekrutacja i selekcja pracowników"

Zostaw wiadomość

Wszelkie prawa zastrzeżone